יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

דרושים Affiliate Manager


סדרת הפוסטים שלנו תופסת תאוצה ואיתה גם כמות המיילים שאנו מקבלים ממועמדים. ראשית, רצינו לומר תודה לכל מי שפנה - אנו נעשה מאמץ לעלות את המידע על כל מודעות הדרושים שביקשתם בימים הקרובים. יחד עם זאת, חשוב לנו להגדיש, כי אנו חברת השמה בהייטק המתמחה בגיוס עובדים לתחומי האינטרנט והסלולר, ולכן מודעות דרושים שאינן שייכות לנישות הללו, אינן רלוונטיות מבחינתינו. כלומר, נאלץ לענות לכם בשלילה (מצטערים מראש). שנית, הדרישה במיילים האחרונים קשורה ברובה למשרות שיווק באינטרנט, ועל כן בפוסטים הקרובים נתמקד בתחום זה.

היום החלטנו לעסוק במודעות דרושים Affiliate Manager, אחרי שעסקנו במודעות דרושים SEO, PPC ו-Media Buyer שכולם קשורים למקצועות השיווק באינטרנט.

דרושים Affiliate Account Manager
לפני שבין מהן הדרישות למשרת Affiliate Account Manager, נסביר מעט על התפקיד עצמו. תפקידו של מנהל תיק הלקוח מגוון: הוא אחראי על בניית אסטרטגיה לגיוס Affiliates חדשים, תוך שימוש בטכניקות וכלים מעולם האינטרנט על מנת להגיע ליעדיו, הוא אחראי על שימור אותם Affiliates, הוא אחראי על ניתוח כל תנועות ה-Affiliates החדשים והקיימים על ידי הפקת דו"חות מאורגנים.

דרישות למועמדים למשרות Affiliate Manager
במודעות דרושים Affiliate Manager תקבלו את כל המידע אודות התפקיד: תיאור התפקיד, דרישותיו, היקף המשרה, מיקום, אודות המעסיק ועוד. החלק החשוב ביותר למציאת התאמה הינו דרישות התפקיד, חלקן בגדר חובה וחלקן בגדר יתרון.

הדרישות למודעות דרושים Affiliate Manager מזכירים במקצת את הדרישות למודעות דרושים Media buyer. בשניהם יש צורך באדם מכירתי ומפולפל (כמובן עם ניסיון קודם), בעל ניסיון בשווקים בינלאומיים, אנגלית כשפת אם ויתרון גם לשפות זרות אחרות. מעבר לכך, Affiliate Manager צריך להיות בעל יכולת אנליטי גובהה על מנת לנתח את כמויות המידע שהוא מקבל ולהפיק מהם דו"חות מסודרים. יתרון מובהק למועמדים עם ניסיון בעולם האינטרנט, גם אם לא בתפקיד של Affiliate Manager, אלא בעלי ניסיון בתפקידי Online Marketing.

אנו יכולים לומר כי מחפשי עבודה אשר מעוניינים להיכנס לעולם האינטרנט, משרות של Affiliate Manager בהחלט יתאימו לכם ויהווה קרש קפיצה אדיר. כך שאם אתם מכירתיים, בעלי מוטיבציה ורצון להצליח, עומדים בלחצי הסביבה, דוברי אנגלית או שפות זרות אחרות, שלחו לנו קורות חיים!

מחפשים עבודה כ-Affiliate Account Manager? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים Affiliate Manager בגיוס עסקי!



תגובה 1:

  1. רשת השותפים Leaidm4u מחפשת מנהל שותפים שיצטרף אליה ויעזור בגיוס שותפים חדשים
    www.leadim4u.com

    השבמחק