יום שני, 5 בדצמבר 2011

דרושים PPC


סדרת הפוסטים שלנו תופסת תאוצה, ולכן הפעם הכנו עבורכם פוסט אודות מודעות דרושים PPC. מדובר באחד מהתחומים הדינמיים אשר קיימים בתפקידי השיווק באינטרנט, הדורש יכולויות אנליטיות גבוהות מאוד וקריאטיוביות.

דרושים אנשי PPC
בפוסט האחרון הבנו מהן מודעות דרושים SEO ופירושן, וכעת הגיע הזמן שנבין גם מהו ראשי התיבות של PPC, כיוון שתחומים אלו הולכים כל אחד בנפרד, אך גם הרבה מאוד יחד.
ובכן, ראשי התיבות לביטוי הן
Pay Per Click, כלומר – תשלום פר הקלקה. מנהל מסע הקמפיין משלם רק כאשר מתבצעת הקלקה של גולש על מודעת הפרסום שלו שהוצגה באחד משטחי הנדל"ן בהם הוא בחר לפרסם.
ראוי לציין, כי התחום נקרא גם
SEM, שפירושו הוא Search Engine Marketing, כלומר – שיווק במנועי החיפוש.

תפקידם של אנשי
PPC הוא לבנות מסעות פרסום במנועי החיפוש כמו גוגל, רשתות חברתיות כגון פייסבוק ועוד. מסעות פרסום אלו כוללות מילות מפתח מסוימות ועל איש ה-PPC לדאוג להופעה מקסימלית של הקמפיין שלו בשטחי הנדל"ן השונים. אנשי PPC צריכים להיות כל הזמן עם היד על הדופק, כיוון שישנה תחרות גדולה במגוון ביטויים, ועליהם לדעת להשתמש בכלים רבים על מנת למקסם את מסעות הפרסום שלהם.

דרישות למועמדים למשרות PPC
כפי שציינו בפוסט על דרושים SEO, המשרות בעולם השיווק באינטרנט הן קצת שונות ממשרות רגילות, כיוון שמעסיקים רבים מחפשים מועמדים בעלי אופי מסוים. לכן, אם יש שלכם ראש אנליטי, אתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם במשרת  PPC באחת מחברות השיווק או הפרסום בארץ – כמובן עם אתם עונים על יתר הדרישות.

איש PPC חייב כאמור להיות בעל ראש אנליטי, לקרוא גרפיים וסטטיסטיקות, לא לפחד ממספרים ולדעת להוציא מכל אחד בנפרד ומכולם יחד דו"ח מסודר ללקוח. מעבר לכך, יצירתיות משחקת כאן חזק מאוד, כיוון שישנה תחרות הולכת וגוברת על ביטויים רבים, כיוון שהפלטפורמות והכלים השונים משתנים בקצב מסחרר, אדם יצירתי עם ראש אנליטי יכול להצליח להשתלב באופן מושלם בתפקיד כזה.

חשוב לציין כי קיימת הכשרה מקצועית מצד מכללות שונות, וכן ישנו מבחן הסמכה של גוגל שבסיומו מקבלים אישור רשמי של משווק גוגל מוסמך.

רגע לפני סיום, אנו מזכירים לכם שגם אתם יכולים לקחת חלק בסדרת הפוסטים שלנו על מודעות דרושים באמצעות השארת תגובה או מייל בעל הכותרת – "גם אני רוצה לקחת חלק בסדרת הפוסטים של גיוס עסקי" ולציין עבורנו אילו מודעות דרושים מעניינות אתכם והייתם רוצים לקבל עליהן מידע נוסף.


מחפשים עבודה כאנשי PPC? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים PPC בגיוס עסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה