אני רוצה לנצל את הבמה הזו ולהתנצל מול כל אותם המועמדים שהלקוחות המגייסים מפיחים בהם תיקווה ומאכזבים. אני רוצה לנצל במה זו ולפנות לאותם הלקוחות שמראים התעניינות בקורות החיים של המועמדים, מבקשים את מספר הטלפון שלהם על מנת לדבר איתם ובסופו של דבר לא מתקשרים.
היום התאכזבתי מספר פעמים, האחד שמועמדת שלי עברה תהליך שלם של גיוס, ראיון ראשון, בדיקה גרפולוגית, ראיון שני, ראיון שלישי, בדיקת ממליצים וראיון מנכ"ל, ובסופו של דבר קיבלה טלפון בו נאמר לה כי עקב שינוי ארגוני פנימי הם נאלצים להקפיא את הגיוס ומקווים ככי אחרי הפסח יפנו אליה שוב.
אין צורך להרחיב את הדיבור - העצה שלי - עד שלא נחתם לא נחתם. אל תפסיקו את תהליך החיפוש שלכם עד שלפחות לא חתמתם חוזה. אל תשימו את כל הביצים בסל אחד. גם המגייסים לא עושים את זה.
פעם שניה שהתאכזבתי השבוע הייתה כשאחד מלקוחותיי שאני עובדת איתו בצמוד, ביקש ממני בפירוש לראיין מועמד שקורות החיים שלו נראו לו מאוד מתאימים. לאחר שביצעתי את התהליך הזה, ואמרתי למועמד כי יצרו איתו קשר, נאמר לי כי המשרה הוקפאה. נכון, דברים קורים, אבל זה היה מאכזב -:)
העצה שלי - דברים קורים, אין לקחת אישית את התהליך ולא לצפות יותר מידי, מקסימום זה יצליח.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה