יום שלישי, 9 במרץ 2010

לפני הפסח, במשך הפסח, אחרי הפסח

מה? איך לא אמרו לי? איך לא עידכנו אותי? שוב עובר הזמן כל כך מהר. לא ייאמן, רק חגגנו את ראש השנה וכבר פסח.
אז למי שעוד לא התאפס על עצמו, פסח בדיוק עוד שבועיים ויומיים. התחושה מבחינת מחפשי העובדים ומחפשי העבודה היא שצריך להספיק הכל עד הפסח כי בפסח בערך לא יקרה כלום, ואז, עם סיום החג, יתחיל גל הגיוסים של אחרי הפסח...
המוזר הוא שבפועל אני נתקלת בלקוחות שכל כך ממהרים להספיק פרוייקטים עד לפני הפסח שאין להם זמן לגייס עובדים שיכולים למעשה לעזור להם לסגור את הפרוייקטים.
למחפשי העבודה אני אומרת, תיזמו פגישות, הרימו טלפונים ותייצרו לעצמכם ראיונות בימים הקרובים על מנת שבחג החרות תרגישו שגם אם אין לכם עבודה, בטח יקרה משהו מיד לאחר הפסח - עם בוא האביב.
ללקוחותיי היקרים אני אומרת, יהיה לכם הרבה יותר כיף לנפוש בפסח כשתדעו שאתם חוזרים ויש לכם עובדים חדשים שיעזרו לכם לדחוף את העגלה קדימה.
אז בואו ננצל את השבועים הקרובים לקדם מועמדים במלוא העוצמה על מנת לעשות טוב לשני הצדדים, כבר בחג הפסח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה