יום רביעי, 14 באפריל 2010

שיווק באינטרנט - חיפוש עבודה


אני זוכרת עוד את הימים לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד בחברת רנדום לוג'יק, היום היא 888, והייתי אמונה על נושא גיוס העובדים. גייסתי בשנת 2000-2001 למעלה מ- 100 עובדים כשמחצית מהם היו בתחום השיווק באינטרנט. בזמנו שחיפשנו Account Manager מתחיל, חיפשנו למעשה בוגר אוניברסיטה עם אוריאנטצייה לניתוח מידע, בוגרי כלכלה התאימו לנו מאוד. בנוסף חיפשנו שתהיה להם אנגלית מעולה ויכולת לנהל מו"מ. היום, 10 שנים אחרי, אני פוגשת את אותם אנשים בתפקידים וברמות ניהול שונות בתעשייה כמו Director of Product Marketing או Marketing Product Manager או כל תפקיד שדורש ידע מעמיק יותר. מדהים לראות את התעשייה התפתחה וכמה קשה היום להיכנס אליה. החברות המובילות מחפשות אנשים שבאים כבר עם ניסיון של SEM )Search Engine Marketing) ושל SEO ושל PPC. מידי פעם אני מחפשת תפקידי Junior Media Buyers, וזו סוג של הזדמנות מצויינת להתחיל קריירה חדשה. אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר שלי ולהשאיר שם קורות חיים אבל אל תשכחו לציין בדיוק באיזה תחום בשיווק באינטרנט אתם מעוניינים - נישה היא נישה -:) וכבודה במקומה מונח. תבררו בינכם לבין עצמכם אם אתם אנשי ניתוח נתונים או אנשי ניהול מו"מ, אם אתם אנשי אסטרטגיה או אנשי שיווק, אם אתם אנשים שיודעים לכתוב או שאתם עדיין לא יודעים ורוצים לברר...בכל מקרה אשמח לסייע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה