יום שבת, 10 באפריל 2010

עונת ה- QA יצאה לדרך



מחפשי עבודה יקרים, משנים רבות של עיסוק בתחום הגיוס נוכחתי לדעת שגם בתחום חיפוש עובדים יש עונות. העניין הוא שהעונות לא ברורות וקשה לדעת מתי תהיה עונת מתכנתי ה- JAVA ומתי תהיה עונת מנהלי הפרוייקטים וכו'. אבל נוכחתי לדעת שמתי שיש לי הרבה קורות חיים של אנשים המחפשים עבודה ב- QA כנראה שכרגע יש פחות דרישה לכאלו ומתי ששולחים אלי הרבה קורות חיים למתכנתי ASP.NET אז מחפשים פחות. אבל בסופו של דבר וכך זה תמיד בעולם הגיוס - הביקוש והיצע לא מאוזנים. האמת שמזל, אחרת לא הייתה לי עבודה -:).
בכל אופן בימים אלו אני מחפשת הרבה אנשי QA, ופתאום נוכחתי לדעת שגם כאן התחום הפך להיות מפולח לתתי תחומים. אם בעבר התבקשתי לגייס איש או אשת QA עם שנתים ניסיון, היום כבר אני מתבקשת לגייס איש QA עם ניסיון בתחום ה- WEB שיודע לבדוק פרוטוקולי תקשורת ושיש לו ניסיון ב- Test Complete.
ככל שהעולם הטכנולוגי מתרחב ומגדיל את הגבולות שלו, מועמדים נדרשים לבצע התאמה מדוקדקת יותר לקורות החיים שלהם וגם להתאים את עצמם למשרות על פי הטכנולוגיות המבוקשות. אז היום אני אמליץ לכם לדקדק בקורות החיים ולהוסיף את פרטי הפרטים על פי הניסיון שצברתם ולא סתם לשלוח קורות כלליים ואני אשמח מאוד כמובן לקבל את קורות החיים אלי לאתר. http://www.giyus-isky.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה