יום שני, 5 ביולי 2010

כך מחפשים עבודה!


אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי בשבוע שעבר. מתוקף תפקידי אני מבלה שעות רבות על יד המחשב ובעיקר עם תיבת המייל שלי. לפתע הגיח אלי מייל שכותרתו הייתה "אשמח לשתות איתך כוס קפה ולהכיר" , האמת שמיד חשבתי שמדובר בחברה שמנסה למכור לי שירות חדש אבל בכל זאת ניכנסתי אליו. במייל היו רשומות מספר שורות שעיקרן, הצגה קצרה עצמית והסבר לעובדה שמדובר במחפש עבודה, הצגת ניסיון קצרה ולבסוף שורה וחצי המסבירה מדוע זה חשוב בעיניו להיפגש. החלטתי לאפשר לקוראים שלי לחשוב לבד על נוסח עצמאי אך גם לעודד ולהגיב בחיבה ליוזמה שכזו. אתם בטח חושבים לעצמכם שדחיתי את המייל לסוף היום ומשם הוא נדחה ליום שלמחרת...אבל תתפלאו, מיד הגבתי ועוד באותו היום הצלחנו למצוא זמן שהתאים לשנינו. עוד אני רוצה לומר שמתוך מה שהוא כתב היה ברור לי שאין לי הצעת עבודה עבורו, היה גם ברור לי שהפגישה הזו לא תוביל לשום מקום ואני לחוצה בעבודה מאוד. אבל אני מאמינה בפגישות כאלו והיום המסר שלי הוא שהשוק למחפשי עבודה הוא קשה ועל כן לנו המגייסות העצמאיות יש מקום להשפיע ולומר את חוות דעתנו ולכן למחפש העבודה צריך להיות אינטרס להיפגש ולהרשים גם אותנו, כי אנו אלו שמייצגות אותו.
הפגישה הייתה יותר ממוצלחת, התרשמתי מאוד מהמועמד ואין ספק שמיד שתיכנס לי משרה בתחום הספציפי שאליו הוא שייך אני אזכר בו.
אז לכל המחפשים שהתייאשו מאתרי האינטרנט ומשליחת קורות חיים אין סופית שלא נותנת כלום, ולכל אלו שחושבים שקשרים זה הכרחי, אני מקווה שהצלחתי לגרום לכם לפעול בכיוון מחשבה קצת אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה