יום חמישי, 15 ביולי 2010

מחפש גיוס אישי?


זה לא סוד שאנו נמצאים בתקופה שקוראים לה "שוק של מעסיקים", יש מעט משרות והרבה מועמדים המתמודדים על כל משרה. מעבר לכך נראה שיש שפע של אתרים, קבוצות ברשתות חברתיות, חברות השמה שמפרסמות באתרים שלהן ולמעשה לא פעם אתה המחפש מרגיש "כמו מציאת מחט בערמת השחט".
חשוב לדעת שגם הלקוחות שמודעים לשפע מקורות הגיוס מעדיפים לעבוד באופן ממוקד עם חברת השמה, לה הם משלמים כסף, על מנת לאתר את המועמד המתאים ביותר.
בסופו של דבר כולנו אוהבים מעט אנשי קשר, מקצועיים שיובילו אותנו למשרה המיוחלת.
כמי שעבדה בחברת השמה גדולה, בבית תוכנה מוביל ובחברות בהן שימשתי כמנהלת גיוס, אני חייבת לומר שנדרשת מקצועיות והבנה רבת שנים על מנת להצליח ולמצוא למועמדים את המשרה. כשהקמתי את "גיוס עסקי" היה ברור לי שאני רוצה לשמש כחברת השמה שהיא בוטיק וזאת כי אין תחליף בתחום הזה לקשר האישי.
רק אשת מקצוע תוכל להבין במהירות וביעילות מה בדיוק עשית, תדע לשאול אותך את השאלות הנכונות ובעיקר מתוך הניסיון רב השנים, להתאים לך את העבודה הנכונה. בימנו ישנן מגוון של חברות, סטארט אפ קטנטנות, חברות בינוניות, חברות פרטיות, גדולות, קטנות, מצליחות, שורדות – רק חברה קטנה שמטפלת במספר ממוקד של משרות, אל מול מועמדים פוטנציאלים, תוכל ללוות ולהדריך אותך לאורך כל הדרך. היה חשוב לי לשמור על הציביון הפרטי, על העובדה שמאחורי כל קורות חיים יש בנאדם, ולייצר תהליך בו מנייר שבו כתובה אינפורמציה שחור על גבי לבן, אני יוצרת מקום עבודה שגם הלקוחות שלי מרוצים מהעובד ששלחתי וגם כמובן המועמדים שלי.
אני כבר 17 שנה עושה את אותו הדבר כל הזמן – עוזרת לאנשים למצוא עבודה! מצאתי כבר למאות אנשים עבודה במהלך חיי וזה סיפוק גדול. ההצלחה שלי היא בפרטים הקטנים; בעובדה שאני נפגשת עם לקוחותיי, מכירה את החברות ומלווה אותן לאורך זמן רב, ובכך יכולה לספר לך המועמד הרבה מאוד. ההצלחה שלי היא גם בכך שאני אף פעם לא שולחת את קורות החיים של המועמדים שלי מבלי שקיבלתי רשות קודם כל, ואני מלווה אותך לכל אורך התהליך. המועמד מרגיש שהוא נמצא "בידיים טובות" והלקוח מרגיש כי הוא מקבל מענה מקצועי.
לגיוס עסקי ישנו אתר בו הושקעה מחשבה רבה, הוא נבנה עבורך המחפש. באתר ישנו לכל מועמד "אזור אישי" בו הוא יכול לעקוב אחר תהליך הגיוס. בנוסף המועמד יכול להתכתב איתי וכך לשתף איתי פעולה כדי שבסופו של דבר התהליך יצליח.
אז כמחפש עבודה ששולח את קורות החיים שלו לחברת השמה ולעיתים מרגיש שנשלח מסמך קורות חייו לחור שחור, כשיש לך אזור אישי, אתה יודע אם התייחסו לקורות החיים שלך ובאיזה סטטוס הם נמצאים. אתה כמובן מוזמן להשפיע על התהליך משום שהכלי הזה מאפשר שיתוף פעולה הדוק יותר בינך לביני. אז הפלטפורמה הזו משקפת את האני מאמין שלי – מציאת עבודה היא קונסטלציה מנצחת בין מחפש שקשוב לדרישות המשרה בהתאם לניסיון שלו, לרכזת השמה מקצועית ולקשר אישי עם הלקוח. גיוס עסקי שאני עומדת בראשה ומי שנותנת את השירות מול המועמדים ומול הלקוחות, מביאה ניסיון רב שנים, שמטרתו לחסוך זמן יקר בלמידת תהליך החיפוש הקיים בשוק על ידי יישום טיפים לאורך כל התהליך המשותף. אז שיהיה בהצלחה לכולנו ואשמח לראות אותך באתר שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה