יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

Facebook


בשבוע שעבר קיבלתי הודעה מאחד מחבריי ב Facebook, הודעה שנראתה לי מוזרה אבל בתמימותי לא חשבתי לרגע שמדובר בוירוס. בסופו של דבר המשכתי בתהליך פתיחת הקובץ עד שכבר היה מאוחר מידי והסתבר לי שיש לי וירוס במחשב. הבעיה המשיכה ולמעשה ההודעה שהגיעה אלי נשלחה לכל חבריי ב Facebook, חלקם ניצלו ממנה וחלקם לא וכך קרה שפגעתי במחשבים של כמה מחברותיי הטובות. אין ספק שלמדתי את הלקח.
ג'ו סילברמן מ- New York Computer Help היה מי שהציל אותי מהוירוס ואליו התודה הגדולה.

רועי, חבר שמבין, אמר לי שעלי לשנות את הסיסמאות שלי בכל אחד מהאתרים בהם אני פעילה, כי הוירוס הזה מאפשר גישה אליהם דרך שמי. מיד יצאתי למשימה וכך עשיתי. רק עם פייסבוק ניתקלתי בבעיה. הם לא איפשרו לי לשנות את הסיסמא כל כך בקלות ויצרו מצב לאחר מספר ימים שהחשבון שלי הפך ל- Disabled. שומו שמיים, מה עושים? 811 חברים בקבוצה של "גיוס עסקי" ועוד 510 חברים ישירים שלי...כתבתי מיילים ל Facebook ולאחר מספר ימים קיבלתי הודעה אגרסיבית משהו, שאני לעולם לא יוחזר לקהילה. מיותר לציין שזו הרגשה איומה, שנתיים וחצי של אוסף רשומו, תמונות, סרטים וכו' שלי ושל חבריי, הידיעה שניתן להגע אלי דרך הרשת החברתית...כל אלו ירדו לטימיון ביום בהיר אחד.

נכון להרגע אני בדילמה אם בכלל לחזור לשם, אבל זה חזק ממני, ומי שלא שם כנראה לא קיים. אז אני אכנס עם כתובת אחרת ואבנה לי שני פרופילים, האחד של "גיוס עסקי" והשני שלי פרטי...אז אם גם לכם יש פרופיל ב Facebook כדאי לכם לחשוב על זה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה