יום שבת, 14 במאי 2011

בעקבות ניוזלטר אביבי בגיוס עסקי

היום שלחתי ל יותר מ 6000 אנשים יקרים שרשומים במערכת שלי, ניוזלטר.

שלחתי ונהניתי.

אני יודעת שרובם הגדול רשומים, פעילים, פותחים קוראים ו...מגיבים.

מאוד מפרגן לקבל את התגובות שלכם- תודה

היום הדגשתי את הפריחה בשוק העבודה ונתתי מספר דוגמאות וקישורים מכתבות ראשיות בגלובס ו YNET,

ואת הפריחה בהייטק שאני מרגישה אותה טוב בשלל המשרות שנכנסות למשרדי.

מי שלא קיבל את הניוזלטר או שחדש כאן בבלוג יכול לקרוא אותו כאן {לפתיחה}.

למה אני כותבת לכם את זה?

המדינה שלנו כל כך מוזרה, בזמן שיש אבטלה גדולה בפלח מסויים של האוכלוסיה,

יש ביקוש רב לעובדים מקצועיים בתחום שלנו ה WEB וכמובן ה MOBILE

שני תחומים שדורשים התמקצעות רבה נסיון יצירתיות ו...לא תאמינו- דמיון.

בזמן שמדברים על אנשים שקורסים תחת נטל המשכנתאות ובועת הנדל"ן ,

הולך ומתפתח שוק השיכלולים בהייטק באינטרנט ובתחום הטלפונים הסלולרים.

לפעמים נראה לי שזה לא רלוונטי אם יש לו מינוס בבנק – הוא חייב IPHONE ,

וזה לא רלוונטי שהוא חוסך בנופשים ובבילויים- יש לו מחשב נייד.

ואשתו לא תוותר על צבע וציפורניים כמובן וגם לא על אפליקציית קניות דרך ה IPHONE

אבל כן תוותר על העוזרת פעם בשבוע ותבקש ממנה להגיע רק פעמיים שלוש בחודש...

מה אני רוצה להגיד- שהקידמה רודפת אחרינו ואנחנו אחריה, כמו כלב שמסתובב סביב הזנב ולמה?

כי זה טבע האדם, והטבע עצמו.

לצמוח

לגדול

להתפתח

לנסות

ללמוד

להצליח

וכמו שאמרנו קודם הכל פורח וצומח.

אני מרגישה שיש משרות כמו B2C Team Leader

שזה אומר מבחינתי לפצוח במאמצי גיוס כי בנאדם כל כך בכיר אפשר למצוא בוודאי ב...עבודה אחרת,

ומה שאני צריכה לעשות זה לבקש ממנו לבחון אם מה שיש לי להציע לו מספיק מאתגר ולמה?

כי גם הוא כמו כולנו רוצה לצמוח, להתפתח, לנסות, ללמוד להצליח ועוד...

או משרה כמו ראש צוות שיווק On Line לחברת תוכנה בינ"ל מובילה המפתחת פתרונות תוכנה מקיפים
למחלקות שמגדילה את צוות השיווק
!

למה היא מגדילה? שוב כי יש כאן מגמת צמיחה לבלוב פריחה ו...דרישה של האוכלוסיה.

מה אני עושה?

מחפשת ...ומחפשת ובעיקר מחפשת ראש צוות בשיווק לתפקיד ניהולי מאתגר ומעניין

הכולל אחריות על ניהול והובלת שיווק מוצר וניהול צוות עובדים. כפיפות לסמנכ"ל שיווק.

אני בטוחה שאמצא כי אני מציעה את ההצעות ל 6000 אנשים (לפחות)

לכל אחד מהם יש לפחות חבר אחד, וכבר יש לנו 12,000 איש ואולי יש אנשים שיש להם שני חברים ?

ובכך אני מרגישה שאני נותנת לכם הזדמנות לצמיחה.

ראש צוות שיווק On Line ו B2C Team Leader יכנסו לתפקידים שעבורם זו התקדמות,

הם יפנו את המקום הנוכחי שלהם שאדם אחר שעבורו זאת, תהיה התקדמות...וכך הלאה.

ומי אחראי לכל הסיבוב הזה? אני? לא! אתם! אתם כי אתם אילו שלא מוותרים על הצמיחה וההתפתחות.

הנה עוד דוגמא: במאמר שכתבתי על התקינה החדשה שמהווה בעצם שדרוג לשפה, התכוונתי ל HTML5,

מה שהיה נכון עד לפני כ חצי שנה כשפה הכי טובה של האינטרנט זה 4
HTML

שהייתה בשוק כ- 10 שנים, פתאום מפנה את מקומה ל 5HTML .

ולמה? עכשיו אני לא מגלה...תקראו בכתבה, שווה כל דקה, בטוח תרוויחו דבר-מה.

ומשום שבתקינה חדשה ושפה חדשה עסקינן, הרי לה משרה חדשה WEB DEVELOPER

וזוהי ההתקדמות בהתגלמותה.

אז מה היה לנו כאן ?

משרות של מפתח WEB, משרות של MOBILE כמו ראש צוות אוטומציה

תאמינו לי יש עוד והרבה...רוצים לראות? כאן www.giyus-isky.co.il

רוצים לשאול להתעניין ? כתבו לנו | Jobs@giyus-isky.co.il

התקשרו 072-211-00-33

רוצים לקבל את הניוזלטר שלנו ? תרשמו | הרשמה

כבר חברים שלנו ? בואו כניסה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה