יום ראשון, 10 ביולי 2011

יש לי יום הולדת ואני מחלקת מתנות

ימי הולדת תמיד גורמים לנו לעשות חשבון נפש. אנו חושבים על השנה שעברה - מה עשינו, מה השגנו, איפה נכשלנו, איפה ניתן להשתפר על מנת להגשים את חלומותינו ולמצות את יכולתנו האישית.

בהגעתי לגיל 40, החלטתי לשתף אתכם בהגשמת חלומי, הרי הוא הקמת חברת גיוס עסקי - חברה המתחמה בהשמת עובדים לתחומי האינטרנט והסלולר (Web & Mobile).

אחרי למעלה מ-18 שנות ניסיון בתפקידי גיוס והשמת עובדים, אחרי ניסיון תעסוקתי בשוק הישראלי וכן בשוק הבינלאומי, אחרי למידה אין סופית והתמקצעות בעולם הטכנולוגי, החלטתי לצאת לדרך חדשה ועצמאית.

בדצמבר 2008 הקמתי את חברת גיוס עסקי וכאמור יצאתי לדרך חדשה. עם השנים החברה גדלה ומעסיקה כיום מספר יועצות השמה, מספר הלקוחות שלנו עלה וכפועל יוצא מכך, גם מספר המשרות שאנו מציעים למחפשי העבודה.

הדרך החדשה הביאה אותי למצב אידיאלי, מצב של אושר תעסוקתי והשלמה מלאה עם ייעודי בחיים. כיום אני עוזרת למחפשי עבודה למצוא את אושרם התעסוקתי ולהגיע לאותו מצב שבו אני נמצאת.
לכן, החלטתי לחגוג יחד איתכם ולחק מתנות מעניינות לכל מחפשי העבודה הרשומים למערכת האתר ולכל אלו שכבר מצאו עבודה דרך חברת גיוס עסקי.

אני מחלקת לכם שתי מתנות מעניינות במיוחד!
1. אני מציעה בדיקה ותיקון קורות חיים בתחומי ה- Web & Mobile במתנה.
2. "חבר מביא חבר" - הפנו אלינו חברים וקולגות איכותיים אשר מחפשים עבודה חדשה. במידה ואלו יעברו את תהליכי ההשמה והראיונות אצל לקוחותינו וכמובן יתקבלו לתפקיד המיועד, אדאג לשלם לכם עמלה בגובה 5% מגובה המשכורת החודשית.

אני מזמינה אתכם לשלוח קורות חיים למגוון משרות - משרות אינטרנט, משרות הייטק, משרות Mobile ומשרות בכירים.

לפרטים נוספים, חייגו 072-2110033 או שלחו מייל ישירות אליי:
yifat@giyus-isky.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה