יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

חיפוש ומציאת משרת החלומות בהייטק הישראלי


המצב התעסוקתי בארץ מעולם לא היה טוב יותר – אחוז המובטלים נמוך, כמות הגיוסים בעלייה מתמדת ושפע המשרות משאיר את מחפש העבודה עם אפשרויות רבות. אז כיצד למצוא את משרת חלומותיך בים המשרות?

המאמר הבא יסביר מעט על תהליכי הגיוס בהייטק, למי לפנות על מנת לקדם את תהליכי הגיוס ולמצוא את משרת החלומות.

תהליכי גיוס בהייטק
הגיוסים למשרות הייטק גדלים כל הזמן, וזאת כיוון שתעשיית ההייטק בישראל הינה מבין התעשיות הפורות ביותר בעולם כולו. שפע המשרות וכמות הגיוסים מאפשרים למחפשי העבודה לאתר את משרת חלומותיהם, משרה שעונה על כל ציפיותיהם: שכר גובה, תנאים סוציאליים מעולים, גמישות בשעות העבודה, רכב, הנחות שונות ועוד.

על מנת שתוכל להתקדם בתהליכי הגיוס, רצוי ראשית להבין כיצד התהליך פועל. השלבים בגיוס להייטק מסתכמים במספר ראיונות, הן טלפוניים והן פרונטאליים עם מספר מראיינים (מנהלת משאבי אנוש, מנהל מקצועי ולפעמים גם איש צוות זוטר), מבחן מקצועי (לפעמים אפילו יותר מאחד), בדיקת ממליצים, הצעת שכר וחתימה על חוזה.
נראה פשוט, נכון? ובכן, על מנת להצליח להגיע לראיונות הללו צריכים לאתר את המשרה הרלוונטית.

תשאיר את העבודה לחברת ההשמה
חברות השמה בהייטק הן אלו שלרוב מבצעות את תהליכי הגיוס וההשמה בתעשיית ההייטק הישראלית. בין אם מדובר בחברת אינטרנט בינלאומית, סטארטאפ או חברת הייטק בינונית, חברת ההשמה היא הכתובת של מחפש העבודה למציאת עבודה חדשה.

תפקידה של חברת השמה בהייטק
החברה אחראית על פרסום המשרות, סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, כתיבת סיכומי ראיונות למנהלי החברות ועוד.
החברה למעשה עוסקת באיתור מועמדים איכותיים ומקצועיים לתפקידי הייטק שונים: מתכנתי PHP, מתכנתי flex, אנשי BI, אנשי QA, אנשי SEO, אנשי מכירות באינטרנט ועוד. לכן, אם אתם מעוניינים להגיע למשרת חלומותיכם, עדיף שתפנו לחברת השמה בהייטק, חברה מנוסה עם מגוון עשיר של משרות הייטק.


2 תגובות:

  1. ללא ספק שתחום ההייטק נהיה תחום חם מאוד בשנים. שאני סיימתי את לימודיי גם כן הייתי צריך את עזרת חברות ההשמה בלמצוא עבודה ולבסוף מצאתי.

    השבמחק
  2. הייטק זה תחום חם וחשוב מאוד בשנים האחרונות.
    תודה רבה שציינת את החשיבות של חברת ההשמה בהייטק שקיימות כיום.

    השבמחק