יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

חיפוש עבודה מיד אחרי החגים


חודש תשרי מביא עימו מספר חגים, כשכל אחד מהם תורם לנו במשהו. זוהי תקופה שמחה עבור כולנו. זוהי תקופה שאנו נפגשים עם המשפחה והחברים, עושים חשבון נפש וצוברים אנרגיות חדשות.
ראש השנה פותח לנו את החודש עם שנה חדשה והתחלה חדשה, ובכך מכניס לנו אנרגיות חיוביות ורעננות לגוף ולנשמה.
יום כיפור הוא זמן לחשבון נפש בו אנו חושבים על שהיה בשנה האחרונה, איפה כדאי לנו להשתפר, איפה אנחנו בסדר גמור ועוד.
סוכות למעשה הוא החופש האמיתי. אחרי שחגגנו התחלה חדשה, סלחנו ועשינו חשבון נפש, חג סוכות מאפשר לנו לצאת לחופש אמיתי.

מיד אחרי החגים חלקנו נפצח בדיאטה, כיוון שאכלנו יותר מדי בארוחות החג הרבות, וחלקנו נתחיל לחפש עבודה חדשה. חלקנו נחפש עבודה, כיוון שמצאנו את עצמנו מובטלים לפני תקופת החגים וחלקנו נחפש עבודה חדשה, כיוון שעשינו חשבון נפש והחלטנו שהגיע הזמן להתקדם או לשדרג לעצמנו את השכר ובכלל התנאים במקום העבודה.
אז רגע לפני שהחגים מסתיימים, זה הזמן לחשוב על הצעדים הבאים שאתם נוקטים בשביל למצוא עבודה חדשה ולהבין למה דווקא אחרי החגים טוב יותר להתחיל בחיפושים.

חיפוש עבודה אחרי החגים

חיפוש עבודה מיד עם תום החגים יהיה קל יותר, לעומת השבועות שקדמו לחגים - יותר משרות, יותר גיוסים והתחלה חדשה.

יותר משרות – משרות אשר הושהו לפני תקופת החגים, תתפרסמנה עם סיום החגים. הרי ברור שחברה לא תגייס עובדים רגע לפני היציאה לחופשת חג ותעדיף להמתין מספר שבועות.

יותר גיוסים – כפי שמועמדים צוברים אנרגיות חדשות, כך גם מנהלי הגיוס. מנהלי הגיוס היושבים בחברות השונות יפתחו תפקידים חדשים ויגדילו כך את כמות הגיוסים.

התחלה חדשה – הן העובדים והן המעסיקים מגיעם רעננים אחרי החופש ומתחילים לקבוע יעדים ולבצע שינויים. חיפוש עובדים חדשים במקום עובדים פחות טובים, חיפוש עובדים משום שעובדים בחרו לעזוב ולהתקדם או סתם לשנות.

חיפוש עבודה עם חברת השמה בהייטק

גיוס עסקי – חברת השמה בהייטק מקצרת לכם את תהליכי החיפוש. באפשרותכם להישאר מעודכנים כל הזמן במשרות המעדכנות אצלנו על בסיס יומי.

מנוע חיפוש – באתר גיוס עסקי קיים מנוע חיפוש המפולח לפי קטגוריות (משרות אינטרנט, משרות הייטק, משרות Mobile ומשרות בכירים).

קשר אישי עם מנהלת תחום – צוות גיוס עסקי מורכב ממנהלות תחום, כאשר כל אחת אחראית על משרות מתחומים שונים. שמרו על קשר עם מנהלת התחום וזו תדאג לעדכן אתכם במשרות חדשות התואמות את כישוריכם וניסיונכם המקצועי.

בלוג מקצועי – גיוס עסקי כותבת בלוג מקצועי המכיל טיפים מקצועיים, סיפורים אישיים ומאמרים מקצועיים. בבלוג תמצאו גם רשימה של משרות חמות ורלוונטיות.

רשתות חברתיות – חפשו אותנו בפייסבוק ובלינקדאין. אנו דואגים לשמור על קשר עם המועמדים גם ברשתות החברתיות ולפרסם משרות חמות, טיפים מקצועיים ועדכונים שוטפים ברשתות החברתיות הללו.

רישום לניוזלטר – הירשמו לניוזלטר שלנו! אנו שולחים לכל המדוורים שלנו דיוור חודשי המכיל מידע אשר יכול להיות רלוונטיים עבורכם, כגון מאמרים מקצועיים, משרות חמות שגיוס עסקי אחראית עליהן ועדכון על קורה בעולמות ההשמה והגיוס, האינטרנט והסלולר.

תגובה 1: