יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

דרושים PHP


החלטנו לכתוב סדרת פוסטים על מודעות דרושים שונות, כאשר הפוסט הראשון בסדרה היה דרושים QA.
כמו מודעות דרושים QA, בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה ניכרת בכמות מודעות דרושים PHP אשר מופיעות בלוחות הדרושים השונים. אז מדוע ישנה דרישה הולכת וגוברת למתכנתי PHP? מדוע מודעות דרושים PHP הופכות לפופולאריות בקרב כלל מודעות הדרושים?

דרושים מתכנתי PHP
לפני שנבין מהן דרישות התפקיד, מומלץ שנבין על התפקיד עצמו. מתכנתי PHP אחראים על פיתוחם של אתרי אינטרנט – בעיקר אתרים מבוססי מערכות ניהול תוכן, אפליקציות אינטרנט מורכבות ועוד. כיום כמעט בכל חברת אינטרנט, משרד פרסום או חברה לשיווק באינטרנט ניתן למצוא מתכנת PHP אחד לפחות, וזאת כיוון ששפת ה-PHP הפכה בשנים האחרונות לאחת משפות התכנות השימושיות והפופלאריות ביותר בעולם האינטרנט.

ראוי לציין כי הביקוש למתכנתי PHP בשנים האחרונות נמצא בעלייה מתמדת, מנגד - ישנו מחסור חמור במתכנתים מסוג זה. חשוב לציין, כי מתכנתים ללא ניסיון בשפת תכנות זו, הבינו זאת והחלו ללמוד באופן עצמאי או בקורסי הכשרה שונים על מנת להדביק את הקצב, ולנסות את מזלם בשוק התעסוקה באמצעות שליחת קורות חיים למודעות דרושים PHP.

דרישות למועמדים למשרות פיתוח PHP
במודעות דרושים PHP תקבלו את כל האינפורמציה לה אתם זקוקים, החל מתיאור התפקיד, דרישותיו, היקף המשרה ומעט אודות החברה. בדרישות התפקיד תציג בפניכם החברה המגייסת את דרישות החובה לתפקיד ואת הדרישות אשר מהוות יתרון מובהק.

לבעלי ניסיון בפיתוח PHP לא תהיה בעיה למצוא עבודה, מאותה סיבה שציינו קודם – מחסור במפתחי PHP. למעשה, מפתחי PHP מנוסים יקבלו באופן כמעט יומי פניות מחברות השמה בהייטק או ישירות מהחברות המגייסות בלינקדאין וברשתות חברתיות נוספות.
כשזה מגיע לניסיון, החברה המגייסת תרצה מישהו בעל ניסיון של לפחות 3 שנות ניסיון בפיתוח PHP ובעל ניסיון גם בשפות וטכנולוגיות נוספות כגון html, JavaScript, Ajax ועוד. כמו כן, בעל תואר אקדמי במדעי המחשב או דומה לו.

מנגד, ישנם את אותם מפתחים אשר זה עתה סיימו לימודים אקדמיים או מסלול הכשרה מקצועי אחר המספק להם תעודה ומעוניינים להשתלב בשוק התעסוקה כמפתחי PHP. כאן המצב קצת יותר מסובך, כמו בכל תחום ההייטק – מעסיקים מעדיפים בעלי ניסיון. אם זה מנחם אתכם, ישנן לא מעט חברות שדוגלות בנתינת הזדמנות ומאפשרות גם למפתחים ללא ניסיון להשתלב בצוותי הפיתוח של החברה, ואלו עם הזמן מוכיחים את עצמם, צומחים וגדלים בחברה ומגיעים למשרות פיתוח ניהוליות.

מחפשים עבודה כמתכנתי PHP? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים PHP בגיוס עסקי!

2 תגובות:

  1. בפסקה האחרונה כתוב שבתחום ההייטק מעסיקים מעדיפים בעלי ניסיון על פני כאלה שזה עתה סיימו לימודים.

    2 שאלות,
    1. האם מדובר גם בבעלי ניסיון ללא תואר אקדמי וללא שום תעודה אחרת?

    2. לאיזה ניסיון מצפים המעסיקים? הוכחת ידע בראיון? דוגמאות לעבודות שהתבצעו בעבר?

    השבמחק
  2. אנונימי שלום,
    תשובה לשאלתך הראשונה - מעסיקים מעדיפים מועמדים בעלי תואר אקדמי או תעודת הכשרה. אם כי, ישנם מקרים יוצאים מן הכלל, אך מעטים.
    תשובה לשאלתך השנייה - מעסיקים מצפים לניסיון תעסוקתי ולרוב מבצעים מבחן מקצועי כחלק מתהליך הגיוס. גם דוגמאות לעובודת יכולות להיות קנה מידה לקבלת עבודה.

    בהצלחה, צוות גיוס עסקי

    השבמחק