יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

דרושים Mobile


כחלק מסדרת הפוסטים שלנו אודות מודעות דרושים שונות, החלטנו לכתוב היום על מודעות דרושים Mobile, תחום שללא ספק תפס תאוצה בשנים האחרונות ככלל ובשנה האחרונה בפרט.
עד כה תוכלו לקרוא על מודעות דרושים QA ועל דרושים PHP. בהמשך הסדרה, נעסוק במגוון רחב של מודעות דרושים ונשמח אם תקחו חלק בעשייה.

מעוניינים לקחת חלק בסדרת הפוסטים שלנו? הגיבו בתחתית הפוסט או שלחו לנו מייל עם הכותרת – "גם אני לוקח חלק בסדרת הפוסטים של גיוס עסקי" וכתבו לנו אילו מודעות דרושים מעניינות אתכם ולמה.
אנו נשמח לכתוב על מודעות דרושים אשר מעניינות אתכם ולספק לכם עוד קצת אינפורמציה על התחום.

דרושים מתכנתי מובייל
לפני שנבין מהן דרישות התפקיד, נבחן את התפקיד עצמו. מתכנתי מובייל אחראים על פיתוחים שונים בעולם ה-Mobile ההולך וגדל. תפקידם של המתכנתים לפתח אפליקציות מובייל מעניינות ומועילות למשתמשים, כגון אפליקציות כמו twitter, facebook, oovoo ואחרות, וכמובן – לקחת חלק בפיתוח מכשירי סלולר חדשים ומתקדמים.

הביקוש למתכנתי מובייל נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות, ובמיוחד בשנה האחרונה, כיוון שעולם הסלולר מתפתח בקצב מסחרר. הקשר בין עולם ה-Web וה-Mobile, יוצר הזדמנויות טכנולוגיות מעניינות ומרתקות, ובכך מגדיל את כמות
מודעות דרושים Mobile בשוק התעסוקה בארץ ובעולם.

דרישות למועמדים למשרות פיתוח Mobile
במודעות דרושים Mobile תוכלו לקבל את כל המידע אודות התפקיד – תיאור התפקיד, דרישות התפקיד, היקף התפקיד, אודות החברה ומיקומה ועוד. החלק החשוב ביותר במודעת הדרושים הינו דרישות התפקיד – כאן למעשה תוכלו להעריך האם אתם מתאימים לתפקיד או לא, וזאת באמצעות דרישות חובה ודרישות יתרון אותן הגדירו מראש המעסיקים.

הדרישות למשרות פיתוח Mobile מאוד מגוונות, כיוון שישנם מספר שפות פיתוח וטכנולוגיות מובילות, וביניהן iOS המשתייך לפיתוח אפליקציות לאייפון, Android המשתייך לפיתוח אפליקציות לאנדרואיד (ממש כמו שקוראים), Blackberry, Symbian ועוד. מלבד זאת, יש צורך גם בשפות פיתוח כגון C++ ו-Java, וכן פרוטוקולי תקשורת כגון TCP/IP.
כמו בכל עולם ההייטק, גם כאן החברות המגייסות מעדיפות את בעלי הניסיון בפיתוח Mobile. אולם, כיוון שזהו תחום חדש יחסית והשוק אינו רווי במתכנתי מובייל, ישנן לא מעט חברות המגייסות לשורותיהן מתכנתים צעירים ללא כל ניסיון ונותנת להם הזדמנות נהדרת ללמוד ולהתפתח.

מחפשים עבודה כמתכנתי מובייל? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים Mobile בגיוס עסקי!


תגובה 1:

  1. בהחלט תחום שרק הולך ומתרחב, מגוון האפליקציות והמשחקים רק גדל וגדל, אין ספק שמדובר בתחום חם מאוד. זה מקום מצויין להפגין יצירתיות ואף להרוויח מזה, באמת כדאי לנסות למי שעדיין לא.

    השבמחק