יום שני, 28 בנובמבר 2011

דרושים QA


במידה ואתם מחפשים עבודה בהייטק, בוודאי נוכחתם לגלות כי חלק ניכר ממודעות דרושים הייטק המתפרסמות בכל רחבי הרשת הן מודעות דרושים QA,וזאת משום שמדובר באחד התפקידים הפופולארים ביותר בחברות האינטרנט וההייטק כיום.

דרושים אנשי QA
לפני שנבין מהן דרישות התפקיד, רצוי שנבין מעט על התפקיד עצמו. אנשי QA תפקידם לבצע פעולות הקשורות באבטחת איכות של תוכנה, מוצר או שירות אותו החברה פיתחה. לרוב אנשי QA עוסקים בתוכנה או חומרה ומצבעים בדיקות ידניות או אוטומטיות על מנת לבחון את איכות המוצר או השירות.
ראוי לציין, כי תפקידם של אנשי QA הוא אחד מן התפקידים החשובים ביותר במערך הפיתוח, כיוון שאלו נותנים את "המילה האחרונה" על איכות המוצר או השירות רגע לפני ההשקתו לציבור הרחב.

דרישות למועמדים למשרת איש QA
במודעות דרושים QA תקבלו את כל האינפורמציה שאתם זקוקים לה – תיאור התפקיד, דרישות התפקיד, מידע אודות המעסיק, היקף המשרה ועוד. בדרישות התפקיד, יציג המעסיק את דרישותיו שהן בגדר חובה, כגון השכלה רלוונטית או ניסיון תעסוקתי וכן את דרישותיו שהן בגדר יתרון, כגון עבודה עם סרגלי כלים או Mobile.

אלו המחפשים עבודה כאנשי QA ובעלי ניסיון ככל הנראה לא תהיה בעיה במציאת עבודה חדשה. כיום ישנם מעסיקים רבים המסתפקים בקורס הכשרה לתפקידי QA ואינם דורשים השכלה מקצועית ברמת הנדסאי או מהנדס.

כאמור, משרת איש QA דורשת לרוב ניסיון מקצועי והשכלה מתאימה, אך לא תמיד. במידה וחשקתם בכניסה לעולם ההייטק, אנו ממליצים לבחון טוב את מודעות דרושים QA, כיוון שישנן חברות אשר מגייסות לשורותיהן גם מועמדים ללא כל ניסיון מעשי באבטחת איכות, אך כאלו שיש להם ניסיון עקיף. למשל, מעצב אינטרנט בעל עין חדה ויכולת ירידה לפרטים אשר יכול לזהות באגים ברמת העיצוב.

מודעות דרושים QA – איפה לחפש?
חיפוש עבודה כיום מתבצע ברובו ברשת האינטרנט המאפשרת לנו לאתר מגוון רחב של מודעות דרושים בתחומים הרבים. האפשרויות העומדות לרשותכם מאוד מגוונות – לוחות דרושים, רשתות חברתיות, אתרי החברות המגייסות ואתרי חברות השמה בהייטק.

לא נסתיר לרגע את העובדה שאנו חברת השמה ועל כן אנו ממליצים לפנות אלינו באופן מיידי על מנת שנוכל לעזור לכם למצוא עבודה כאנשי QA באחד מחברות האינטרנט, ההייטק או הסטארטאפ המעניינים ביותר הקיימים בארץ.


מחפשים עבודה כאנשי QA? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים QA בגיוס עסקי!

2 תגובות:

  1. בעיה בתחום ה-QA: המשכורות נמוכות יותר מתחום הפיתוח. ולא בצדק! מישהו יודע להסביר למה??

    השבמחק
  2. אנונימי, אכן שאלה מעניינת. עקרונית הסיבה היא היסטורית, ומנגד עדיין יש תפקידים בתחום ה- QA שמתגמלים בהם כמו בתפקידי פיתוח - כמו בתחום האוטומציה שודרש פיתוח.
    ההסבר נעוץ בעובדה שבעבר QA התחיל מבדיקות ידניות שלא הצריכו תואר, עם השנים הוסיפו כלים שונים לתיפעול, מתודולוגיות ודרישות לידע בכתיבת קוד
    אבל ההיסטוריה נשארה ומאז זה כך. אני בהחלט מסכימה שיש מקום לשנות את זה.

    השבמחק