יום רביעי, 11 בינואר 2012

דרושים Ruby on Rails


בהמשך לסדרת הפוסטים שלנו אודות מודעות דרושים בה סקרנו מודעות דרושים שונות, כגון אנשי SEO, אנשי PPC, Affiliate Managers ואחרות, הגיע הזמן לפנות גם למתכנתים שבחבורת קוראי הבלוג, ולכן הפעם נעסוק במודעות דרושים Ruby on Rails.

מודעות דרושיםRuby on Rails , בשונה ממה שניתן היה לחשוב, אינן מתייחסות למהנדסים בלבד, ודווקא היכרות עם שפת תכנותRuby on Rails  בלבד, יכולה בהחלט להספיק לטובת מציאת עבודה בתחום ההייטק, עם התנאים של הייטק ושכר הייטק. נסייג ונאמר שהשימוש בשפה כה נפוץ כיום, שישנם עוד מקומות רבים מתחומים אחרים שגם הם עובדים עם השפה. כך למשל מוסדות לימוד, ארגונים מסורתיים יותר וכיוצא בזה.

במקרים רבים מודעות דרושיםRuby on Rails  תתפרסמנה על ידי חברות סטארטאפ אשר עובדות על אפליקציות חדשות או כאלה שעובדות על פיתוח פיצ'רים לאפליקציות קיימות, כאשר כך או כך עבודתו של מתכנת רובי און ריילס היא עבודה מעניינת ויצירתית למדי שעוסקת בפיתוח או ייעול, ואינה מתעסקת רק ב-QA כמו עבודתם של מתכנתים רבים אחרים.

משרות Ruby on Rails  
משרות Ruby on Rails  מהוות כיום חלק די גדול בעולם הגיוס להייטק וזאת בזכות השינוי שהעולם עבר בשנים האחרונות. ייזמות הייטק מתייחסת כמעט באופן אוטומטי כיום לפיתוח אפליקציות שתפסו נתח שוק עצום, מה גם שמעבר לחברות הזנק השונות, הרי שארגונים וחברות מסורתיות שונות גם הן משקיעות בפיתוח אפלקציות, בין אם באופן עצמאי ובין אם באמצעות עבודה עם ספקים חיצוניים.

מודעות דרושיםRuby on Rails  מתייחסות בדרך כלל אל אנשים בעלי נסיון מוכח בעבודה עם השפה, ונותנות גדש מועט יותר, אם בכלל, להשכלה רלוונטית בתחום. שפת התכנות  Ruby on Rails היא פיתוח של השפה הקודמת יותר Ruby  ומתוקף צוויונה מדובר על שפה פשוטה ופונקציונאלית. גם לימוד השפה הוא לא קשה, ולכן במקרה כזה- אדם שרוצה לעסוק בעבודה עם השפה הזו לפרנסתו יהיה עליו להוכיח את ידיעותיו ברמה המעשית.

כמובן שיהיו מקרים בהם אנשים עם אפס ידע או נסיון תכנות יוכלו למצוא מודעות דרושיםRuby on Rails  שיחפשו נסיון עם עבודה עם השפה בלבד, אך במקרים רבים המעסיק יבקש מהמועמדים שלו לפחות להכרות בסיסית עם שפות אינטגראליות נוספות כמו למשל PHP,HTML  ודומהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה