יום ראשון, 26 בפברואר 2012

האפליקציות שיעזרו לכם למצוא עבודה


בשוק תחרותי מאי פעם מחפשי העבודה נאלצים להיות יותר ערניים. למעשה, אחוז גדול מאוד של אנשים נעזרים באפליקציות המצויות במכשירי הסלולר שלהם לטובת מציאת הצעות עבודה חמות שהתפרסמו לאחרונה. התופעה שצומחת בחו"ל בקצב מסחרר מראה ניצנים של הידבקות גם אצלנו בין אם בצורת חברות השמה שמאפשרות ללקוחות שלהם לצפות בהצעות עבודה מתעדכנות ועד לאפליקציות שעושות חיבורים ישירות עם המגייס באמצעות הסלולר או הרשתות החברתיות.

בעולם אפשר למצוא מגוון עצום של כלים שעוזרים למחפש העבודה לא רק במציאת עבודת חלומותיו, אלא לכל אורך הדרך. ישנן אפליקציות שמלוות את מגייס העבודה החל מהשלבים הראשונים של בניית קורות חיים, מציאה ומימוש הפוטנציאל בכל צינורות השיווק שעומדים לרשותו ועד להדרכות כיצד לצלוח ראיונות עבודה ומרכזי הערכה.
האפליקציות באמת שימושיות ובעוד שבישראל לוקח לדברים קצת זמן להתניע בחו"ל אפשר לראות שימוש נרחב שעולה על שבעים האחוזים בארצות הברית באפליקציות תומכות חיפוש עבודה. המשתמשים זוכים להנות ממגוון עצום של אפליקציות, ביניהן הרבה חינמיות, שמשנות את כל פניו של עולם חיפוש העבודה.

כך תמצאו עבודה בעזרת הסלולרי שלכם
תמורת 3 דולרים, עם אפליקצית Pocket Resume, תוכלו להנות משירות שיוצר, שומר ושולח את קורות החיים שלכם במייל הישר מהאייפון שלכם- בלי שתצטרכו לשבת ולעמול עליו.

101 Great Answers to Toughest Interview Questions, זו אפליקציה חינמית שתעזור לכם לצלוח את ראיון העבודה. ראיונות עבודה עלולים להיות מורטי עצבים ובעזרת אפליקציה הזו תוכלו לדעת למה באמת מתכוונים המראיינים בשאלותיהם, וחשוב מכך- מה הם רוצים לשמוע.

האפליקציה הבאה היא Business Card Reader. זוהי אפליקציה שתעלה לכם 6 דולרים, אבל תחסוך לכם מקום אחסון, זמן ובעיקר תוכל לסייע לכם מאוד בזמן אמת. מדובר על אפליקציה שמאפשרת סריקה ואחסון של כל המידע על כרטיסי הביקור שלכם לרבות כתובות מייל, טלפונים וכתובות אתרי אינטרנט במכשיר הסלולר. האפליקציה גם תומכת לינקדאין ומאפשרת לבצע סינכרון עם כל הרשת העיסקית שלכם.

SnapDat הינה אפליקציה שתיצור עבורכם בן רגע כרטיס ביקור מעוצב ובעיקר חינמי ב-Vcard.

 LunchMeetתעזור לכם לייצר רשת חברתית בעולם האמיתי. אפליקציה שמתחברת ללינקדאין ונעזרת ברשת החברתית במציאת חברים לצהריים. בכל מקום ובכל זמן בו אתם נמצאים תוכלו לבדוק מי מחובר ונמצא באיזור ולהזמין אותו להצטרף אליכן לארוחה.

 
iPQ Career Plannevrהיא אפליקציה חינמית שתעזור לכם לא רק למצוא את עבודת החלומות, היא גם תעזור לכם להשיג אותה. באפליקציה זו תוכלו להוריד שאלון שאותו מפרסמים בדרך כלל המעסיקים, כאשר מענה עליו יספק לכם סיכום של החוזקות והחולשות שלכם וכיצד יהיה הכי טוב לפנות אליהם תוך התאמת העבודה הנכונה ביותר לפרופיל.

*המאמר מבוסס על המאמר באנגלית

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מעולה! אני בדיוק בשלב הזה של חיפוש עבודה לאחר הצבא, שלחתי את קורות החיים שלי כבר בכל אתר אפשרי אבל ממש קשה לי למצוא עבודה נורמלית שגם תשלם סביר וגם תהיה מתאימה לשעות שלי (אני מתחילה ללמוד עוד מעט), אנסה גם את האפליקציות האלו, תודה!

    השבמחק