יום שני, 27 בפברואר 2012

הגאדג'טים המובילים שכל יועץ ופרילנס זקוק לו


חלק נכבד ממעמד העובדים כיום מורכב מאנשים שעובדים כיועצים, פרילנסרים, עצמאיים באופן חלקי או מלא או שהם עובדים בחברות קטנות שם לא תמיד מוגדרים גבולות התפקיד. איך שלא נקרא לזה, הם עובדים באופן עצמאי וזקוקים לכל הסיוע שיוכל להקל עליהם בעבודתם.

בארגונים גדולים התרבות הארגונית ושיטות העבודה הן מובנות, בעוד שעצמאות מספקת את האפשרות לבחור אילו כלים או גאדג'טים אתה רוצה שיעמדו לרשותכם במהלך העבודה.

הנה כמה גאדג'טים חלומיים שכדאי שיהיו לכם אם אתם עובדים באופן עצמאי גם כשכירים.
  • אייפון - אימיילים, תא קולי, הודעות טקסט ואינטרנט הן פונקציות סטנדרטיות בשביל המכשיר ולמען האמת גם בשבילינו, אלא שיהיו אלה דווקא האפליקציות שיהפכו את החיים לקלים הרבה יותר. צריך הכוונת דרך לפגישה הבאה שלך או לראיון העבודה הבא? לסרוק קבצים שאפשר יהיה לקרוא בטיסה? מחוץ למשרד וצריך גישה לאיזו תיקייה ? ומה עם איזו בדיקת חשבון זריזה? כולם נמצאים באפליקציות אייפון, מאגר עצום של מוצרים שיקלו לך על החיים נמצאים בכיס שלך.
  • שיחות חינמיות - סקייפ, וייבר, אובו ועוד מגוון אפליקציות יאפשרו לכם לבצע שיחות רגילות, ועידה ווידאו והכל בחינם. למעלה מכך, יש אפליקציות שיאפשרו לכם לבצע שיחה באמצעות התחברות הראוטר המקומי ובכך לבצע שיחות מהטלפון הרגיל במחיר מופחת. האפליקציות יאפשרו לך להישאר זמין ונגיש כל הזמן, לארגן ולאגור את כל פרטי הקשר שלך ולהשאר תמיד בעניינים.
  • דרייבר חיצוני (כונן חיצוני) - נשמע אפור, אבל עדיף שיהיה אפור ותקין מזוהר ועם תקלות. הפונקציה שתאפשר לכם לשמור ולגבות את כל הקבצים שלכם היא לא עניין של מה בכך. הקפידו לגבות בתדירות גבוהה את כל העבודה שלכם במחשב על גבי USB.
  • Log Me In- תוכנת עבודה מרחוק שיעילה לפרילנאס באותה מידה שהיא יעילה לשכיר שרוצה לחזור הביתה מוקדם ועדיין לסיים את עבודתו. התוכנה מאפשרת גישה מרחוק למחשב כך שבמקום להסתובב עם מחשב העבודה ניתן פשוט להגיע אליו מכל מקום שלא תהיו בו.
  • שיתופי קבצים - חוסך זמן, עלויות וקצרים בתקשורת. מרחבים בהם תוכלו לשתף קבצים עם לקוחות או עם מוקדים חיצוניים אחרים כמו האייפון שלכם לדוגמה.


המאמר מתבסס על הפוסט באנגלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה