יום שני, 30 באפריל 2012

פיתוח אפליקציות לאיפון - יזמות הייטק


בשנים האחרונות חלק הולך וגדל של יזמי הייטק החלו לעסוק בפיתוח אפליקציות לאייפון. למעשה, התחום הפך כה פופולארי וצבר ביקוש רב כל כך עד שהפך לעיסוקם המרכזי של ארגוני הייטק גדולים כקטנים, ואף משך לתוכו אנשים שבעברם לא בהכרח היה כלל נסיון בעולם ההייטק.

גוגל שמיהרו לספק לאפל מתחרה גם הם הרחיבו את עולם פיתוח האפליקציות ומה שנראה היה בתחילתו כתחרות לאפל למעשה אפשר הרחבה של העוגה וגם הרחבה של נתח העוגה לאפל. כיצד? כניסתם של האנדרואידים לשוק העלה את הביקוש לפיתוח אפליקציות תומכות מערכת ההפעלה של גוגל, כאשר בנוסף לאלה נוצר צורך נוסף והוא לבצע סינכרון של האפליקציות אלה התומכות מערכת הפעלה של אפל ושתוכמות גם אנדרואיד כך שתוכל להיות חפיפה.

חלק גדול מאיתנו כבר עבר להשתמש בטלפונים החכמים, ושיעור האנשים המוצאים את היתרונות שבמכשיר ועוברים אליו הולך וגדל כל הזמן. אפליקציות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, החל מסיוע במציאת המסעדה הקרובה, דרך שירותי הזמנת מונית, משחקים, זיהוי שירים ופרצופים, חיפוש עבודה ועוד ועוד. ההתרחבות המהירה של השוק מייצרת לכח עבודה בתחומים שונים בתהליך פיתוח האפליקציות.

רוצה להכנס להייטק? פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות הוא וריאציה של יזמות בו מתרחש המפגש בין היצרתיות לטכנולוגיה שמאפשרת את יישום הרעיון. על מנת לפתח אפליקציה יש לזהות צורך שעוד לא קיבל את המענה המושלם שיענה גם על הצורך הפונקציונאלי שמאחורי הצורך המקורי אך גם יספק מענה על צרכים נוספים שמשמיקים לצורך המקורי. אם הצורך המקורי שלי הוא לזהות שירים אז שזמ היא אפליקציה נהדרת, אבל אם היא לא עובדת כהלכה, קשה לתפעל אותה או שהיא לא נגישה מספיק מבחינת מחיר או הפעלה אז אין הצלחה, האפליקציה אמנם ענתה על הצורך המקורי, אך כשלה בלספק מענה לצרכים המשיקים או הנגזרים ממנו.

אם אתם רוצים להרגיש את עולם ההייטק, להנות מהעבודה והתגמול בו אתם ממש לא חייבים להיות מתכנתים כי פיתוח אפליקציות הוא תהליך שזקוק גם לאנשי שיווק, רעיונאים, מפתחי אפליקציות, מתכנתים, אנשי מכירות ועוד. בין אם אתם רוצים להתחיל את הדרך עם רעיון שכבר יש לכם ובין אם אתם רוצים להצטרך לקבוצה שעומלת בכל עת על אפליקציות חדשות כדרך חיים- הדלתות פתוחות בפניכם אם יש לכם נסיון במקצוע רלוונטי או רעיון גדול מספיק.

מחפשים עבודה בפיתוח אפליקציות לאייפון? גיוס עסקי, חברת השמה בהייטק מזמינה אתכם לשלוח קורות חיים!

תגובה 1:

  1. אין ספק שכניסתם המרשימה מאוד יש לציין של כל הטלפונים מבוססים אנרואיד הגדילה משמעותית את גודל התחרות בשוק. בתור אחת שחוותה גם אייפון וגם אנדרואיד אני יכולה להגיד באופן חד משמעי שהאנדואיד הוא מכשיר הרבה יותר שלם.

    השבמחק