יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

דרושים Media Buyer


עד כה עסקנו במספר מודעות דרושים: דרושים SEO, דרושים PPC, דרושים PHP, דרושים Mobile ודרושים QA. היום אנו נעסוק במודעות דרושים Media Buyer, כלומר, במודעות דרושים קנייני מדיה.

דרושים קנייני מדיה
לפני הכל, רצוי שנבין מהו תפקידו של קניין מדיה ומהו אחריותו הכוללת. ובכן, קניין מדיה  (באנגלית: Media Buyer), אחראי על רכישת מדיה מול ערוצים שונים, וזאת בהתאם לקהל היעד של לקוחותיו. ישנם קנייני מדיה בכל ערוצי התקשורת – טלויזיה, עיתונות, שלטי חוצות וכמובן באינטרנט, שזהו התחום אליו אנו מגייסים עובדים.

כמו כל תחום השיווק אונליין, גם עולם קניינות המדיה הינו עולם דינמי ותחרותי, ועל כן תפקידו של ה-Media Buyer לאתר מקורות פרסום רלוונטיים ללקוחותיו, במחירים אטרקטיביים אשר יניבו ללקוחותיו תוצאות מעולות.

דרישות למועמדים למשרות Media Buyer
משרות Media Buyer ניתן למצוא כחלק ממשרות שיווק באינטרנט, הכוללות בין היתר משרות SEO, משרות PPC, משרות Account Manager ועוד.
תחום השיווק באינטרנט הינו דינמי ותחרותי ולכן כל אדם המעוניין לעסוק בתחום זה חייב לעמוד בדרישות מסוימות, כגון עבודה תחת לחץ וחשיבה יצירתית.

כאמור, Media Buyer חייב לעמוד בעבודה תחת לחץ וחשיבה מחוץ לקופסא, אך גם להסתגל לשינויים, כיוון שמצבי השוק משתנים ללא הרף, בעל חוש מסחרי מפותח וכן איש מכירות מפולפל.
מלבד זאת, בחברות האינטרנט השונות יתקבלו בשמחה מועמדים בעלי ניסיון בעולם ה-
gambling או הפורקס.

תפקיד קניין המדיה אינו תפקיד שניתן ללמוד במוסדות לימוד מסודרים, אלא זהו תפקיד נרכש. כלומר, אם אתם אנשי מכירות מפולפלים, דוברי אנגלית או שפות זרות אחרות, רוב הסיכויים שגם אם אין לכם ניסיון בעולם האינטרנט בכלל ובקניינת מדיה בפרט, תקבלו הזדמנות באחת מחברות האינטרנט השונות שזה עתה פרסמו מודעות דרושים Media Buyer.

וכרגיל, רגע לפני שאנו מסיימים בכתיבת הפוסט, אנו מזכירים לכם כי גם אתם יכולים לקחת חלק בסדרת הפוסטים שלנו באמצעות השארת תגובה או שליחת מייל עם הכותרת – "גם אני רוצה לקחת חלק בסדרת הפוסטים של גיוס עסקי" וציינו לנו אילו מודעות דרושים מעניינות אתכם ולמה.


מחפשים עבודה כקנייני מדיה? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים Media Buyer בגיוס עסקי!

תגובה 1:

  1. כתבה מעניינת, תודה ! אף פעם לא שמעתי על מקצוע "קנייני מדיה". אך, נראה ממש מרתק. הנני בהחלט מעוניין לנסות את מזלי ! תודה ....

    השבמחק