יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

דרושים SEO


בהמשך לסדרת הפוסטים שלנו אודות מודעות דרושים, הכנו עבורכם פוסט חדש אודות מודעות דרושים SEO, תחום דינמי, מסקרן ומשלב בתוכו הרבה חשיבה יצירתית, יכולת אנליטית גבוהה ועוד.

רגע לפני שאנחנו מתחילים, רצינו להזכיר לכם, שאם אתם מעוניינים לקחת חלק בסדרת הפוסטים שלנו, כל שעליכם לעשות הוא להגיב בתחתית הפוסט או לשלוח לנו מייל עם הכותרת – "גם אני לוקח חלק בסדרת הפוסטים של גיוס עסקי" ולציין אילו מודעות דרושים מסקרנות אתכם והייתם רוצים לקבל עוד אינפורמציה.

דרושים אנשי SEO
לפני שנבין מהו תפקידם של אנשי SEO, כדאי שנבין מה הפירוש של SEO. אלו ראשי התיבות לביטוי Search Engine Optimization. כלומר, אופטימציזיה של מנועי החיפוש.
מכאן ניתן להבין, כי אנשי
SEO תפקידם הוא לקדם אתרים שונים במנועי החיפוש, לדוגמא במנוע החיפוש של גוגל. הכוונה למעשה לעלות את דירוגם של אתרים אלו בתוצאות החיפוש.

העבודה מתחילה בהתבוננות ובדיקת האתר ומיקומו במנועי החיפוש, תוך שימוש בטכניקות וכלים שונים המסייעים לאיש ה-SEO, וזאת על מנת להעלות את האתר בעוד מספר מיקומים בתוצאות החיפוש.
חשוב לציין כי עבודה זו דורשת זמן וסבלנות, כיוון שתוצאות ניתן לראות תוך ימים בודדים, שבועות ואפילו חודשים.

דרישות למועמדים למשרות SEO
הדרישות למשרות שיווק באינטרנט ובפרט למשרות SEO קצת שונות ממשרות רגילות. מלבד הניסיון המעשי, החברה המגייסת מחפשת אנשים עם אישיות מאוד מסוימת.
ראשית, איש
SEO חייב להיות יזם מלידה, אחד שמעוניין ללמוד כל הזמן ולהתפתח עם תחום סופר דינמי ותחרותי. שנית, איש SEO חייב להיות בעל יכולות חשיבה יצירתיות - חשיבה מחוץ לקופסא, כזו שתמצא פתרונות לכל בעיה. שלישית, ידע בקידום אתרים הוא ללא ספק דרישת חובה אצל רוב המעסיקים, ומכאן גם ניסיון בטכניקות קידום וכלים שימושיים. רביעית, ידע בשפות זרות מהווה יתרון בכל משרות SEO וכן ניסיון בקידום אתרים בחו"ל.

אגב, לאלו מכם ששוקלים להיכנס לתחום, מומלץ לפנות למכללות השונות המציעות קורס קידום אתרים מסודר המלמד את כל השלבים, מא' ועד ת' ונותן את הכלים המתאימים כדי לקדם אתר לבד.
כמו כן, חשוב לדעת כי רוב החברות היום מעוניינות במועמדים בעלי ניסיון של מינימום שנת עבודה. לכן, נסו לשלב את שני הדברים יחד – ללמוד תוך כדי עבודה בתחום. יש לו מעט חברות שיתנו לכם צ'אנס בדרך זו!


מחפשים עבודה כאנשי SEO? אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים למגוון מודעות דרושים SEO בגיוס עסקי.


2 תגובות:

  1. "גם אני לוקח חלק בסדרת הפוסטים של גיוס עסקי
    מחפש תעסוקה בתחום:
    - אלגוריטמים
    - DSP
    - Embadded
    - עיבוד אודיו \ דיבור \ וידאו

    שחף ויאר
    shahafwx@gmail.com

    השבמחק
  2. שחף, תודה על התגובה, אך לא נוכל לכתוב על משרות אלו. גיוס עסקי הינה חברת השמה המתמחה בגיוס עובדים לתחומי האינטרנט והסלולר, ולכן אנו מתמקדים בתחומים אלו בלבד.

    השבמחק