יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

ראיון עבודה אחר – דרך משחק מחשב


בשנים האחרונות אנו נחשפים ליותר ויותר חברות מגייסות או מועמדים אשר מחפשים דרכים יצירתיות וייחודיות על מנת לאתר מועמדים, או לאתר מעסיקים חדשים. בעוד החברות העוסקות בגיוס עובדים להייטק עולות כל יום מדרגה בחשיבה מחוץ לקופסה ביכולת לאתר ולגייס עובדים חדשים, כך קורה גם בצד של המועמדים אשר מקימים אתר אינטרנט שונה ובו הזמנת המעסיקים לפגישה וכדומה.
אחת מאותן חברות מגייסות עשתה מהלך כזה בחודש שעבר, וראוי לציין שעשתה זאת בצורה יצירתית במיוחד -דרך משחק מחשב, ממש בבית של המועמדים הפוטנציאלים.

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - Saatch & Saatchi חיפש במהלך חודש יולי מתכנת, אך לא סתם מתכנת, אלא אחד ששולף רעיונות יצירתיים, יודע לפתור בעיות במהירות, איש צוות לתפארת ובעל רצון עז להצליח בתפקידו בחברה ומול המתחרים. ממש כמו במשחק המחשב - דיאבלו 3.

אז מה כל כך ייחודי?

יוסי לובטון, מנכ"ל החברה הזמין במהלך חודש יולי את המתכנתים המחפשים עבודה למשחק מחשב אונליין. כל יום בשעה 20:00 (שעון ישראל) התייצב המנכ"ל מול המועמדים למשרה הנחשקת, או יותר נכון - הדמות הוירטואלית שלו התייצבה.

לובטון הקציב לכל שחקן / מתכנת, 30 דקות על מנת להראות לו בדיוק מה הוא שווה ובדרך לענות גם על מספר שאלות אישיות כחלק מראיון עבודה.

על פי הסרטון שהחברה העלתה לרשת, רק מספר מצומצם של מועמדים יזכו להגיע למשרדי החברה לראיון עבודה נוסף, ואחד מהם יזכה בתפקיד הנכסף.

אין ספק שזהו צעד מעניין, ייחודי ויצירתי בתחום גיוס העובדים וניהול ראיונות עבודה.

תגובה 1:

  1. בהחלט, האינטרנט הפך לכלי חשוב ביותר בגיוס עובדים, ובכל תחום התעסוקה, לא רק הייטק ! בכל אופן, כל הכבוד על היוזמה והיצירתיות המוצגות כאן !

    השבמחק